پیشینه تحقیق ومبانی نظری بهبود عملکرد سازمان

پیشینه تحقیق ومبانی نظری بهبود عملکرد سازمان
بهبود, پیشینه, پیشینه تحقیق ومبانی نظری بهبود عملکرد سازمان, تحقیق, دانلود پیشینه تحقیق ومبانی نظری بهبود عملکرد سازمان, سازمان, عملکرد, نظری, ومبانی

رفتن به سایت اصلی

پیشینه تحقیق ومبانی نظری بهبود عملکرد سازمان
لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 25 صفحه
 قسمتی از متن word (..doc) :  
‏بهبود‏ ‏عملکرد‏ ‏سازمان‏در ‏راستاي ‏رشد ‏و ‏توسعه ‏پايدار ‏كشورها، ‏توجه ‏به ‏بالندگي ‏سازمان ‏ها، ‏از ‏جمله ‏سياست ‏هاي ‏مورد ‏توجه ‏همه ‏مديران ‏مي ‏باشد‏. ‏بانك ‏ها ‏هم ‏از ‏اين ‏موضوع ‏مستثنا ‏نيستند. در ‏بانكداري ‏نوين، ‏مؤلفه‏ ‏هاي ‏متعددي ‏وجود ‏دارند كه ‏بر ‏روند ‏تأمین منابع مالی ‏بانك‏ ‏ها ‏و ‏مؤسسات ‏مالي ‏تأثير ‏مي ‏گذارند‏. ‏شناسايي ‏و ‏تعيين ‏ميزان ‏تأثير ‏و ‏نوع ارتباط ‏اين ‏مؤلفه‏ ‏ها ‏با ‏موفقيت ‏بانك ‏ها ‏در ‏تأمین منابع مالی، ‏مقوله‏ ‏اي ‏مهم ‏مي‏ ‏باشد. امروزه ‏شرايط ‏و ‏موقعيت ‏هاي مؤسسات ‏مالي ‏و ‏بانك‏ ‏ها ‏با ‏يكديگر ‏يكسان ‏نيست ‏و ‏ممكن ‏است ‏كه ‏مؤلفه ‏هاي ‏تأثيرگذار ‏بر ‏تأمین منابع مالی ‏حتي براي ‏هر ‏يك ‏از ‏شعب ‏يك ‏گروه ‏بانكي ‏متفاوت ‏باشد.‏ (اکرامی، 1390‏، ص13‏)‏صنعت ‏بانکداري، ‏از ‏جمله ‏صنایع ‏مهم ‏و ‏مطرح ‏دنياست و ‏گسترش ‏روزافزون ‏دانش ‏بشري ‏در ‏زمينه ‏علوم ‏الکترونيکي سبب ‏شده ‏است ‏كه ‏این ‏صنعت ‏نيز ‏از ‏این ‏دانش ‏بهره ‏فراوان داشته ‏باشد. امروزه ‏بانك‏ ‏ها ‏در ‏كشورهاي ‏پيشرفته ‏به ‏عنوان رهگشا، ‏مشاور ‏حرفه‏ ‏اي، ‏متخصص ‏در ‏افزایش ‏منابع ‏مالي شركت‏ ‏ها ‏و ‏جمع ‏آوري ‏و ‏تبادل ‏اطلاعات ‏لازم ‏براي ‏مشتریان خود ‏عمل ‏مي‏ ‏كنند ‏و ‏یکي ‏از ‏موتورهاي ‏محرك ‏اقتصادي ‏هر كشور ‏محسوب ‏مي شوند‏. ‏این ‏امر ‏سبب ‏شده ‏است ‏تا ‏فضاي رقابتي ‏تنگاتنگي ‏ميان ‏آن‏ ‏ها ‏برقرار ‏شود. با ‏توسعه ‏روزافزون تکنولوژي ‏و ‏صنعتي ‏شدن ‏كشورها، ‏مدیران ‏بانك ‏ها ‏سعي بر ‏افزایش ‏خدمات ‏نوین ‏بانکداري ‏دارند ‏كه ‏متمایز ‏بودن آن ‏نسبت ‏به ‏خدمات ‏سایر ‏رقبا ‏ازامتياز ‏ویژه‏ ‏اي ‏جهت ‏جذب سپرده هاي ‏مشتریان ‏برخوردار ‏است. در ‏كشورهاي ‏پيشرفته بيش ‏از ‏70 ‏درصد ‏امور ‏بانکي ‏استفاده ‏كنندگان ‏از ‏خدمات بانکي ‏بدون ‏حضور ‏در ‏محل ‏شعب ‏بانك ‏ها ‏و ‏با ‏استفاده ‏از سيستم ‏هاي ‏الکترونيکي ‏صورت ‏مي‏ ‏پذیرد، ‏لذا ‏بانك‏ ‏ها ‏با بکارگيري ‏فناوري ‏مدرن ‏صنعت ‏بانکداري ‏و ‏اجرایي ‏نمودن طرح ‏مشتري ‏محوري، ‏سعي ‏بر ‏كاهش ‏ضرورت ‏مراجعه مشتریان ‏به ‏محل ‏شعبه ‏را ‏دارند ‏تا ‏مشتریان ‏بتوانند ‏در ‏محل كار ‏و ‏یا ‏اقامت ‏خود ‏عمده ‏امور‏ ‏بانکي ‏را ‏از ‏این ‏طریق ‏انجام دهند ‏(جکسون، 2010‏، ص8‏)
 

  • پاورپوینت در مورد حاصلضرب دکارتی (تحقیق دانش آموزی)

    پاورپوینت در مورد حاصلضرب دکارتی (تحقیق دانش آموزی) آموزی, پاورپوینت, پاورپوینت در مورد حاصلضرب دکارتی (تحقیق دانش آموزی), تحقیق, حاصلضرب, حاصلضرب دکارتی, دانش, دانلود پاورپوینت در مورد حاصلضرب دکارتی (تحقیق دانش آموزی), دکارتی, مورد رفتن به سایت اصلی پاورپوینت در…

  • پاورپوینت در مورد تایمر

    پاورپوینت در مورد تایمر پاورپوینت, پاورپوینت در مورد تایمر, تایمر, دانلود پاورپوینت در مورد تایمر, مورد رفتن به سایت اصلی پاورپوینت در مورد تایمر لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : پاورپوینتنوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و…

  • تحقیق در مورد مكانيك مايعات، هيدروليك و تحت فشارهوا

    تحقیق در مورد مكانيك مايعات، هيدروليك و تحت فشارهوا (مايعات), تحت, تحقیق, تحقیق در مورد مكانيك مايعات, دانلود تحقیق در مورد مكانيك مايعات, فشارهوا, مكانيك, مكانيك مايعات, مورد, هيدروليك, هيدروليك و تحت فشارهوا, و رفتن به سایت اصلی تحقیق در…

  • تحقیق در مورد نقش خانواده در آموزش علوم 11ص

    تحقیق در مورد نقش خانواده در آموزش علوم 11ص 11ص, آموزش, تحقیق, تحقیق در مورد نقش خانواده در آموزش علوم 11ص, خانواده, دانلود تحقیق در مورد نقش خانواده در آموزش علوم 11ص, در, علوم, مورد, نقش, نقش خانواده در آموزش…

  • تحقیق در مورد عكس العمل عرضي و طولي آرميچر

    تحقیق در مورد عكس العمل عرضي و طولي آرميچر آرميچر, العمل, تحقیق, تحقیق در مورد عكس العمل عرضي و طولي آرميچر, دانلود تحقیق در مورد عكس العمل عرضي و طولي آرميچر, طولي, عرضي, عكس, عكس العمل عرضي و طولي آرميچر,…